TX Vakantiekaart en Zomerbieb

Activiteiten voor de zomervakantie. In de bijlage de activiteiten van de bieb.

Hieronder informatie over de Zomerbieb én onderin de Texelse vakantiekaart 2024

ZOMERBIEB

Beste lezer,

In de zomervakantie organiseert de bibliotheek weer allerlei leuke activiteiten voor kinderen die thuisblijven op Texel. In de bijlage staan de activiteiten. LET OP! Kinderen kunnen zich aanmelden voor een activiteit via www.kopgroepbibliotheken.nl/activiteiten of aan de balie bij de bibliotheek.

Texelse vakantiekaart 2024

Stichting Young 4 Ever start in de week van maandag 8 juli met de verkoop van de Texelse Vakantiekaart. Ook dit jaar kunt u de kaart weer online reserveren op www.young4ever.nl. De kaart is voor alle Texelse kinderen en jongeren in de leeftijd van 6 t/m 17 jaar. De kaart kost € 30,- . De Texelse vakantiekaart heeft een beperkte oplage van 600 stuks.

De Texelse vakantiekaart bevat 6 bonnen, waarmee Texelse kinderen en jongeren kunnen deelnemen aan vele verschillende activiteiten. Een activiteit kost één of meer bonnen en de bonnen kunnen tot en met zondag 1 september 2024 gebruikt worden.

U kunt de kaart online reserveren en betalen via ideal, het is eventueel mogelijk om de kaart in de Time Out te kopen, maar in dat geval kunt u niet de kaart van te voren reserveren. Wanneer u een kaart online gereserveerd heeft kunt u deze op woensdag 17 juli tussen 16.00 en 18.00 uur de kaart ophalen in de Time Out, Wilhelminalaan 1 Den Burg.

We hebben weer veel verschillende activiteiten (zie www.young4ever.nl) waaronder: Kajakken, zwemmen, midgetgolfen, vogel safari, bioscoop, diverse creatieve activiteiten, golfsurfen, karten, sportvissen op zee, bowlen, paardrijden, e-sports en nog veel meer.

De Texelse vakantiekaart wordt mede mogelijk gemaakt door alle deelnemende bedrijven en TESO.

Voor vragen en overige info kunt u contact opnemen met:

Berber Kruger             0644083613/ berber@young4ever.nl

Sandra van de Water 0620918785/ sandra@young4ever.nl